KV Wolderwijd/DYZLE bedankt trainersduo Paul Engelsman en Jeroen van den Berg

Met een gevoel van trots en dankbaarheid neemt KV Wolderwijd/DYZLE afscheid van het trainersduo Paul Engelsman en Jeroen van den Berg. Na twee jaar van toewijding en succes hebben beide heren besloten hun taken als trainers en coaches van de selectie neer te leggen.

Een succesvolle samenwerking
In 2022 besloten Paul en Jeroen de uitdaging aan te gaan met het team, dat net was gepromoveerd van de 4e naar de 3e klasse. Paul Engelsman, een bekend gezicht binnen de club, en Jeroen van den Berg, die al bijna drie jaar wekelijks op het veld stond, vormden samen een ijzersterk duo. Hun samenwerking bleek al snel een gouden greep.

Hoogtepunten en prestaties
Onder hun leiding heeft het team niet alleen gepiekt op de juiste momenten, maar hebben ook diverse jonge spelers hun debuut kunnen maken in de hoofdmacht van KV Wolderwijd/DYZLE. De chemie tussen Paul en Jeroen was duidelijk zichtbaar; ze vulden elkaar perfect aan en wisten het beste uit de spelers te halen.

Enkele hoogtepunten van de afgelopen twee jaar:

• Promotie naar de 2e klasse: Een prestatie die niet onopgemerkt is gebleven.
  • Debuut van jonge talenten: Diverse jonge spelers kregen de kans om zich te bewijzen in het eerste team.
  • Teamspirit en motivatie: De sfeer binnen het team was altijd positief en motiverend.

Dankbaarheid en waardering
Als bestuur en technische commissie van KV Wolderwijd/DYZLE willen we Paul en Jeroen hartelijk bedanken voor hun inzet en toewijding. Hun bijdrage aan de club is van onschatbare waarde geweest en we zijn hen dan ook meer dan dankbaar.

“Paul en Jeroen hebben een enorme impact gehad op onze vereniging. Hun inzet, passie en betrokkenheid hebben ons team naar een hoger niveau getild. We zullen hen missen, maar zijn ook dankbaar voor alles wat ze voor ons hebben betekend,” aldus de voorzitter van KV Wolderwijd/DYZLE.

Toekomstplannen
Hoewel we afscheid nemen van Paul en Jeroen, kijken we ook vooruit naar de toekomst. De zoektocht naar nieuwe trainers en coaches is inmiddels gestart en we hopen snel een waardige opvolging te kunnen presenteren.

Nogmaals, een welgemeend dankjewel aan Paul Engelsman en Jeroen van den Berg voor hun fantastische inzet de afgelopen twee jaar. We wensen hen veel succes in hun toekomstige avonturen en hopen hen nog vaak te mogen begroeten bij KV Wolderwijd/DYZLE.