DYZLE hoofdsponsor KV Wolderwijd

Met ingang van het nieuwe seizoen zal KV Wolderwijd verder gaan onder de naam KV Wolderwijd/DYZLE

DYZLE, temperatuurbewaking voor professionals, is de komende 5 jaar de hoofd- en naamsponsor van KV Wolderwijd.

Beide partijen hebben vandaag overeenstemming bereikt voor een langdurige samenwerking.
Vanaf komend seizoen zal de naam DYZLE prominent op de voorzijde van het nieuwe tenue van KV Wolderwijd/DYZLE te bewonderen zijn.
DYZLE heeft als doel hun naamsbekendheid verder te vergroten en wil dat op een sociaal maatschappelijk verantwoorde manier doen door ook lokaal aanwezig te zijn.
De ambities van KV Wolderwijd/DYZLE sluiten naadloos aan bij de doelen van DYZLE: “Samen sterker”.

Als sterk groeiende korfbalvereniging in Zeewolde, ziet KV Wolderwijd/DYZLE in de samenwerking met DYZLE ruime mogelijkheden om de naam en de producten van beide partijen de komende jaren te laten excelleren.
Als bestuur van KV Wolderwijd/DYZLE zijn we zeer content met deze samenwerking en hopen samen met DYZLE de vereniging een nieuwe, extra, impuls te bieden op gebied van ontwikkeling van spelers, staf maar vooral ook de gezelligheid binnen KV Wolderwijd/DYZLE te waarborgen.

Danny Holthaus en Arnoud Ruijter namens DYZLE proosten op de samenwerking, samen met Jeroen van den Berg en Ben Scharft namens KV Wolderwijd/DYZLE

Over DYZLE

Als eerste onafhankelijk energie meetbedrijf startte de organisatie van Dyzle in 2004. Op hoofdmeter niveau brachten wij het energie verbruik van grote bedrijven live in een online omgeving. Dat was voor die tijd vrij revolutionair, tegenwoordig heeft iedereen het over IoT. Onze innoverende klanten vroegen ons steeds vaker om andere parameters ook live te brengen in het Dyzle portaal.
In 2012 hebben wij het bedrijfsonderdeel voor het energie meten verkocht en zijn wij ons volledig gaan richten op temperatuurbewaking en GPS tracking. Ook parameters als; deur statussen, relatieve luchtvochtigheid, CO2, druk, PT-100 en thermokoppel brengen wij live.
Alles wat wij leveren wordt in eigen beheer ontwikkeld en geproduceerd. Dit is zeer uniek in onze branche, de meeste partijen leveren alleen de hardware of de software. Door ons bedrijfsmodel hebben wij veel grip op onze producten en de functionaliteiten. Daarbij hebben wij niet alleen oog voor de techniek maar ook voor belangrijke zaken zoals validatie.

www.dyzle.com