Kom je ook
Korfballen in Zeewolde?

Wil jij misschien (weer) gaan korfballen?
Iedereen is welkom bij onze bruisende vereniging!

Een sport voor iedereen

Korfballen bij KV Wolderwijd is leuk voor jong en oud. In de Kangoeroeklup kun je al vanaf je 3e spelenderwijs kennismaken met korfbal. Vanaf 6 jaar ga je echte wedstrijden spelen!

3x vrijblijvend meedoen

Iedereen mag 3 keer gratis een training bijwonen. Zo kun je goed de sfeer van de club proeven en ontdekken of korfbal goed bij jou past. Ook senioren zijn uiteraard van harte welkom om deel te nemen aan de trainingen van onze selectie. Na drie trainingen kies je zelf of je lid wilt worden.

Korfbalfit

Wil je gewoon lekker bewegen en gezellig een balletje gooien? Sluit dan aan op dinsdagavond van 20.00 tot 21.00 uur.

Meetrainen

Kangoeroeklup

Voor alle kinderen van 3, 4 en 5 jaar is er de superleuke Kangoeroeklup! Onze ervaren trainers en begeleiders staan elke zaterdag vanaf 9:30 uur klaar om jongens en meisjes samen een geweldige tijd te bezorgen. Meld je aan of kom gewoon spontaan eens langs!

Lid worden?

Word jij ook onderdeel van onze gastvrije vereniging? We heten je van harte welkom!

Om je als lid aan te melden, vul je het aanmeldformulier voor nieuwe leden in.