Kledingplan KV Wolderwijd/DYZLE

KV Wolderwijd/DYZLE hanteert een kledingplan

Het kledingplan voorziet elk spelend lid bij iedere start van het nieuwe seizoen van passende wedstrijdkleding; shirt, broek of rokje, sportsokken en een trainingspak. Deze kleding wordt in bruikleen gegeven en blijft eigendom van KV Wolderwijd/DYZLE. De leden nemen automatisch deel aan dit kledingplan, waardoor eigen aanschaf niet nodig is.

Doel van het kledingplan

• Alle spelende leden zien er netjes, uniform en representatief uit
  • Altijd een passend shirt en broek of rokje voor alle spelende leden
  • Goede kwaliteit van kleding

Aanvragen/Omruilen wedstrijdkleding

Nieuwe leden kunnen via het aanvraagformulier kleding de gewenste maten doorgeven waarna de kledingcommissie contact opneemt.

Wanneer de kleding tijdens het lopende seizoen te klein is geworden kan deze worden omgeruild voor een grotere maat. Bij de wisselingen van veld/zaal en van zaal/veld vinden er twee tussentijdse omruilmomenten plaats. Geef de wijzigingen tijdig door middels het Kleding Aanvraag Formuliuer KV Wolderwijd/DYZLE. De kledingcommissie zal zorgdragen voor de bestellingen en de verdere communicatie omtrent de omruilmomenten.

Kleding Aanvraag Formulier

Extra kleding

Als aanvulling op de wedstrijdkleding is een bijpassend inschietshirt te bestellen. Dit inschietshirt is géén onderdeel van het kledingplan. Eén keer per jaar kan dit shirt tegen een gereduceerd bedrag aangeschaft worden via de kledingcommissie van KV Wolderwijd/DYZLE. De kledingcommissie zal tijdig communiceren wanneer de collectieve bestelling gaat plaatsvinden en welke kosten eraan verbonden zijn.

De achterzijde van het inschietshirt wordt bedrukt met de achternaam van de speler.

Voor een extra paar sportsokken brengt KV Wolderwijd/DYZLE een kleine vergoeding van 10 euro in rekening, te voldoen bij afname. Deze sokken blijven dan ook in eigendom van de koper. Neem voor een extra paar sokken contact op met de kledingcommissie via kledingcommissie@kvwolderwijd.nl .

Webshop

Naast het feit dat de spelende leden wedstrijdkleding in bruikleen ontvangen is er de Hummel Ledenshop waarin andere clubartikelen te bestellen zijn. Deze artikelen, zoals o.a. een sporttas en kleding om in te trainen, zijn voor eigen aanschaf.

De artikelen worden altijd bedrukt met het KV Wolderwijd/DYZLE clublogo. Daarnaast is het optioneel bedrukken met eigen naam of initialen mogelijk. De artikelen kunnen thuis bezorgd worden.

Reglement en Bruikleen overeenkomst

Deze regeling is goedgekeurd door het bestuur.

1. Reglement kleding KV Wolderwijd 2024/2025
  2. Bruikleen overeenkomst kleding KV Wolderwijd

Contact met de kledingcommissie

De kledingcommissie bestaat uit Patricia en Brigit. Je neemt contact met hen op via kledingcommissie@kvwolderwijd.nl. Vermeld in je mail naast je vraag ook altijd je naam en telefoonnummer. Dan kan de kledingcommissie telefonisch contact met je opnemen,