Drie jeugdteams van KV Wolderwijd/DYZLE vieren kampioensfeest

D1 zet kroon op sterk seizoen met overtuigende zege

Het was een spannende dag voor de D1 van KV Wolderwijd/DYZLE. Met het kampioenschap in het vizier, stonden de jonge spelers met gespannen gezichtjes klaar voor de beslissende wedstrijd. Onder aanmoediging van een grote schare supporters en met bemoedigende woorden van de coaches, begon het team enigszins nerveus aan de partij. Naarmate de wedstrijd vorderde, vonden ze echter hun ritme. In de tweede helft wist de ploeg uit Zeewolde afstand te nemen van de tegenstander. Met een eindstand van 10-5 op het scorebord, mocht de D1 zich terecht kampioen noemen. De spelers werden beloond met medailles, tompoezen en taart – een zoete afsluiting van een fantastisch seizoen!

E1 trotseert geduchte tegenstander en pakt de titel

Na het succes van de D1 was het de beurt aan de E1 van KV Wolderwijd/DYZLE om hun kampioenskansen veilig te stellen. Ze namen het op tegen de altijd lastige tegenstander Unitas/Perspectief. Opnieuw was het publiek in groten getale aanwezig op sportpark de Horst om het team aan te moedigen. In een sportieve en spannende wedstrijd toonde KV Wolderwijd/DYZLE haar klasse. Met een overtuigende 9-4 overwinning stelden ze het kampioenschap veilig. De jonge spelers en hun coaches konden hun geluk niet op toen ze de welverdiende versierselen en lekkernijen in ontvangst mochten nemen.

B1 maakt het feest compleet met vroegtijdige titel

Als kers op de taart mocht de B1 van KV Wolderwijd/DYZLE laten zien of zij zich al vroegtijdig tot kampioen konden kronen. Na een gedegen warming-up en de laatste aanwijzingen van de coaches, begon de wedstrijd om 17:00 uur onder grote belangstelling. Hoewel de start wat stroef verliep, kwam het team na de 2-0 en de vakwissel goed op stoom. Ondanks het uitvallen van Job met een vervelende blessure, wist het team door te zetten. Met een indrukwekkende 12-5 overwinning lieten ze er geen twijfel over bestaan: ook de B1 is de terechte kampioen in hun poule!

Het was een meer dan geslaagde dag voor KV Wolderwijd/DYZLE. De club liet zien dat plezier en prestatie hand in hand kunnen gaan, met maar liefst drie kampioenschappen als resultaat. De toekomst ziet er rooskleurig uit voor deze talentvolle jeugdteams!