Wordt jij ons nieuwste lid?

Bij KV Wolderwijd verwelkomen we iedereen met open armen. Hieronder volgt nog wat belangrijke informatie met betrekking tot het lidmaatschap en de contributie. Zodra je er klaar voor bent, vul je het aanmeldformulier in en word jij ons nieuwste lid. Welkom!

Lidmaatschap
  • Het lidmaatschap is per jaar opzegbaar;
  • het lidmaatschap loopt van 1 juli tot en met 30 juni;
  • elk spelend lid betaalt per jaar een bijdrage van 18.00 euro voor kleding (shirt en broekje/rokje)
Contributie
  • De contributie wordt maandelijks, aan het eind van de maand per automatische incasso geïncasseerd
  • De contributie wordt vooraf geïncasseerd. De incasso aan het eind van de maand heeft dus betrekking op de daaropvolgende maand
  • De hoogte van de contributie is afhankelijk van het type lidmaatschap en je leeftijd. Het overzicht van de bedragen vind je hier
Opzeggen

Wil je je afmelden, houd dan rekening met de volgende aspecten;

• Het lidmaatschap is per jaar opzegbaar;
  • het lidmaatschap loopt van 1 juli tot en met 30 juni;
  • de opzegtermijn is 1 maand, dus voor 31 mei;
  • opzeggen gaat schriftelijk naar het secretariaat;
  • bij tussendoor opzeggen is men contributie verschuldigd tot 30 juni.
Vrijwilligerstaken

We prijzen ons als vereniging zeer gelukkig met de inzet van talloze vrijwilligers. We rekenen er dan ook op dat (ouders/verzorgers van) leden allen hun steentje bijdragen met het uitvoeren van eenvoudige vrijwilligerstaken, zoals het vervoeren van jeugdleden naar uitwedstrijden of kantine- & zaaldiensten.

Wil je graag iets betekenen voor één van onze commissies? Neem dan even contact op met iemand uit het bestuur!

"*" geeft vereiste velden aan

Nieuw lid aanmelden

Naam*