KV Wolderwijd/DYZLE en KorfbalTotaal.nl: een succesvolle samenwerking verlengd

KV Wolderwijd/DYZLE heeft met trots het contract met KorfbalTotaal.nl, onderdeel van Mutasport, opnieuw verlengd. De goede samenwerking, die inmiddels al ruim zes jaar duurt, was voor beide partijen reden genoeg om deze partnership voort te zetten.

KorfbalTotaal.nl is de vaste leverancier van KV Wolderwijd/DYZLE voor alle korfbalbenodigdheden. Van wedstrijdtenues en trainingspakken tot ballen, palen en manden – alles wordt verzorgd door deze betrouwbare partner.

Patricia, lid van de kledingcommissie, deelt haar ervaringen: “Hoewel sommige zaken best wat tijd en energie kosten, komen we er met Manfred, onze vertegenwoordiger bij KorfbalTotaal.nl, altijd uit.” Haar collega Brigit kijkt enthousiast naar de toekomst: “We gaan binnenkort onze eigen webshop nieuw leven inblazen. Naast kleding zullen we ook andere leuke artikelen aanbieden die onze leden gemakkelijk zelf kunnen bestellen.”

Het nieuwe contract werd officieel ondertekend door Ben Scharft namens het bestuur van KV Wolderwijd/DYZLE en Manfred Hofstede van KorfbalTotaal.nl. Zoals gebruikelijk werd dit moment gemarkeerd met een feestelijke bos bloemen.

De club heeft ook Brigit en Patricia in het zonnetje gezet. Als dank voor hun toewijding en harde werk bij het regelen van alle kleding voor spelers en trainers, ontvingen zij eveneens een mooie bos bloemen.

Deze contractverlenging bevestigt niet alleen de sterke band tussen KV Wolderwijd/DYZLE en KorfbalTotaal.nl, maar belooft ook een veelbelovende toekomst voor de club en haar leden.