Vacature: Wedstrijdsecretaris bij KV Wolderwijd/DYZLE

KV Wolderwijd/DYZLE is op zoek naar een organisatorisch talent met passie voor korfbal. Als wedstrijdsecretaris ben je de spil in het web voor alles wat met de wedstrijden van onze jongste teams te maken heeft. Met jouw inzet en toewijding zorgen we samen voor een vlekkeloos verloop van elke speelronde.

Jouw rol binnen de club

Als wedstrijdsecretaris heb je een cruciale rol binnen onze technische commissie. Je bent verantwoordelijk voor de coördinatie van de wedstrijden van onze F, E & D-teams. Jouw takenpakket omvat:

• Het beheren van afmeldingen en het regelen van vervanging.
  • Het organiseren van reservespelers en het coördineren van wissels.
  • Het onderhouden van contact met spelers, coaches en ouders.
  • Het bijhouden van de wedstrijdagenda en het informeren van betrokkenen over speeltijden en -locaties.

Wat bieden wij jou?

• Een dynamische rol binnen een bloeiende sportvereniging.
  • Ruimte voor initiatief en persoonlijke ontwikkeling.
  • Een enthousiast team van vrijwilligers en commissieleden.
  • De kans om bij te dragen aan de sportieve ontwikkeling van onze jeugd.

Jouw bijdrage aan de club

Als wedstrijdsecretaris ben je niet alleen operationeel bezig, maar denk je ook mee over de toekomst. Eens per kwartaal nemen we de tijd om te vergaderen over:

• De ontwikkeling van de competitie.
  • Mogelijkheden voor opleidingen en cursussen.
  • Innovaties en ontwikkelingen binnen KV Wolderwijd/DYZLE.

Wie zoeken wij?

• Je hebt organisatorisch talent en bent communicatief sterk.
  • Je hebt affiniteit met korfbal en jeugdsport.
  • Je bent proactief en kunt goed zelfstandig werken.

Ben jij de teamspeler die wij zoeken en wil je een sleutelrol vervullen in de sportieve beleving van onze jeugd? Stuur dan een mail naar TC@kvwolderwijd.nl . Samen zetten we KV Wolderwijd/DYZLE nog steviger op de kaart!