Vacature: Trainer/Coach van KV Wolderwijd/DYZLE 1

Ben je op zoek naar een dynamische rol binnen de korfbalwereld en ben je klaar om een enthousiaste groep korfballers naar een hoger niveau te tillen? Dan is KV Wolderwijd/DYZLE op zoek naar jou voor de positie van trainer/coach voor ons eerste seniorenteam.

Wie zijn wij?

KV Wolderwijd/DYZLE is een club met een rijke historie en een warme gemeenschap. Ons eerste team, bestaande uit talentvolle spelers die veelal uit de eigen jeugdopleiding komen, speelt met veel passie en toewijding. Zowel op het veld als in de zaal strijden we in de 3e klasse, waarbij we altijd het maximale uit onszelf en elkaar halen.

Wat bieden wij?

• Een jong en gedreven team dat barst van het potentieel.
  • Een professionele omgeving met uitstekende faciliteiten.
  • Ondersteuning vanuit de Technische Commissie en het bestuur.
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en het volgen van cursussen.

Jouw rol

Als trainer/coach ben je verantwoordelijk voor de sportieve prestaties en ontwikkeling van het team. Je zorgt voor de juiste trainingen, wedstrijdvoorbereidingen en coaching tijdens de wedstrijden. Samen met de TC en het team stel je doelstellingen op, waarbij we altijd streven naar het hoogst haalbare.

Wie zoeken we?

• Je hebt ervaring in het trainen en coachen van korfbalteams.
  • Je bent tactisch sterk en weet een team zowel technisch als mentaal te ontwikkelen.
  • Je bent communicatief vaardig en weet hoe je spelers motiveert.
  • Je bent beschikbaar voor trainingen en wedstrijden volgens het seizoenschema.
  • Je deelt onze visie op de sport en de ontwikkeling van spelers.

Interesse?

Voel je de energie en zie je jezelf al staan als onze nieuwe trainer/coach? Dan nodigen we je van harte uit om te reageren. Stuur je motivatie naar tc@kvwolderwijd.nl of bel met 06-33334580 (Ben) en wie weet sta jij binnenkort aan het roer van KV Wolderwijd/DYZLE 1. We kijken uit naar je komst!

KV Wolderwijd/DYZLE is een club waar passie voor korfbal en de ontwikkeling van talent hand in hand gaan. Als jij de persoon bent die onze spelers kan inspireren en leiden naar succes, dan ben je de perfecte kandidaat voor deze uitdagende en bevredigende rol. We wachten op jou