Team NL | 8 mei 2024 is onvergetelijk geworden.

Wat hebben we er lang naar uitgekeken. Maar wat is het voor ons een historische dag geworden.

Een dag waar we nog lang van zullen genieten en over napraten. Een dag die voor ons als KV Wolderwijd/DYZLE, voor onze leden, voor onze gasten de boek in gaat als onvergetelijk.

Samen met Team NL hebben we er met de inzet van vele vrijwilligers een dag van gemaakt die in het teken stond van korfbal, plezier, sportiviteit, verbinding en promotie. De reacties van bezoekers, van Team NL maar ook van onze sponsoren en genodigden waren unaniem: “Wat hebben jullie een mooi evenement neer gezet.”

Dank aan iedereen die, in welke vorm dan ook, heeft meegeholpen om deze dag mogelijk te maken. Velen waren al weken van te voren actief om de diverse onderdelen van die dag tot in de puntjes voor te bereiden. Anderen waren de dag zelf aanwezig om te helpen daar waar nodig. Hulde daarvoor!

Met z’n allen hebben we Zeewolde en de verre omgeving laten zien wat korfbal is en waartoe wij als KV Wolderwijd/DYZLE tot in staat. Met als resultaat dat nieuwe sponsoren zich hebben aangemeld, potentiele leden willen gaan meetrainen en dat we gesprekken gaan voeren over de verdere ambities van KV Wolderwijd/DYZLE.

We kunnen het niet vaak genoeg zeggen, maar het was een TOP dag!

Bedankt!