Samen bouwen aan de toekomst van KV Wolderwijd/DYZLE: jouw stem telt!

Heb je je weleens afgevraagd hoe onze vereniging er over 10 jaar uitziet? Welke doelen we nastreven en hoe we die gaan bereiken? Nu is jouw kans om mee te denken en vorm te geven aan de toekomst van KV Wolderwijd/DYZLE!

Waarom jouw input zo belangrijk is?
Als bestuur zijn we trots op onze vereniging, maar we weten ook dat stilstand achteruitgang betekent. Daarom willen we samen met jou een stevig fundament leggen voor de komende jaren. Jouw ideeën, ervaringen en visie zijn onmisbaar om een plan te maken dat echt bij onze club past.

Wat gaan we doen?
We organiseren twee interactieve bijeenkomsten waarin we samen gaan brainstormen over:

• De visie en missie van KV Wolderwijd/DYZLE
  • Onze kernwaarden
  • Ambities voor de periode 2025-2035

Wanneer en waar?

• Datum: maandagavond 2 en 9 september
  • Aanvang 19:30 uur
  • Tijd: maximaal 1,5 uur per sessie
  • Locatie: onze eigen vertrouwde kantine

Hoe gaat het verder?
Na deze sessies gaan we als bestuur aan de slag om alle input te verwerken in een concreet beleidsplan. Dit plan zullen we presenteren tijdens de ALV in oktober 2024. Zo zorgen we ervoor dat iedereen betrokken blijft bij de koers die we gaan varen.

Waarom zou je meedoen?

1. Je krijgt de kans om direct invloed uit te oefenen op de toekomst van onze club
  2. We creëren samen een duidelijke richting voor zowel interne commissies als externe partijen
  3. Je leert andere enthousiaste leden beter kennen
  4. Samen maken we KV Wolderwijd/DYZLE nóg sterker!

Doe je mee?
We hopen van harte dat je deze kans aangrijpt om mee te denken. Of je nu al jaren lid bent of pas net komt kijken, jouw perspectief is waardevol! Laat ons weten of we op je kunnen rekenen door een mailtje te sturen naar e.spansier@kvwolderwijd.nl of bel met 06-22711676.

Samen maken we er iets moois van!

Sportieve groet,

Erik Spansier