KV Wolderwijd/DYZLE ontvangt ruim 50 nieuwe korfballen

Weer een mooie dag voor KV Wolderwijd/DYZLE. De actie ‘Sponsor een bal’, die precies vier weken geleden begon tijdens het Team NL evenement in Zeewolde, is een groot succes gebleken.

Meer dan € 2000,- opgehaald

Na vier weken stond de teller op ruim 50 nieuwe korfballen, wat neerkomt op een bijdrage van meer dan € 2000,-. Een fantastisch resultaat waar de hele vereniging trots op kan zijn.

Persoonlijke aflevering door Korfbal Totaal

Vandaag was het zover: Manfred Hofstede van Korfbal Totaal, de sponsor van kleding en materiaal, kwam de ballen persoonlijk afleveren bij KV Wolderwijd/DYZLE. De dames van de kledingcommissie stonden klaar om de nieuwe ballen in ontvangst te nemen.

Klaar voor het nieuwe seizoen

Met deze nieuwe ballen belooft het een mooie start van het nieuwe seizoen te worden. De vereniging kijkt ernaar uit om met het nieuwe materiaal aan de slag te gaan en hoopt op veel sportieve successen.

Bedankt aan alle sponsors

KV Wolderwijd/DYZLE wil via deze weg nogmaals iedereen bedanken die een bal of een deel van een bal heeft gesponsord. Jullie bijdrage is van onschatbare waarde en wordt enorm gewaardeerd.

Samen maken we er een geweldig seizoen van!