Korfbal voor jong en oud: KV Wolderwijd/DYZLE groeit en bloeit

Ben je op zoek naar een leuke sport waar iedereen aan mee kan doen? Dan is korfbal misschien wel iets voor jou! In Zeewolde groeit korfbalvereniging KV Wolderwijd/DYZLE al jaren gestaag, en dat is niet voor niets. Deze gezellige club biedt namelijk voor elke leeftijd en elk niveau een passende activiteit.

Van peuter tot senior: korfbal voor iedereen

Wist je dat kinderen al vanaf 3 jaar kunnen beginnen met korfballen? Bij de Kangoeroes maken de allerkleinsten op een speelse manier kennis met de sport. Elke zaterdag van 10 tot 11 uur zijn ze welkom op de velden van KV Wolderwijd/DYZLE op sportpark De Horst.

Maar ook voor volwassenen die fit willen blijven, is er goed nieuws. De groep “Korfbal Fitters” is enorm populair en groeit hard. Hier sporten volwassenen één keer per week op hun eigen niveau. Na een goede warming-up doe je niet alleen korfbaloefeningen, maar ook allerlei andere leuke activiteiten. Met ruim 25 enthousiaste deelnemers is het elke week een gezellige boel!

Korfbal Fit: sportief en sociaal

Ben je benieuwd of Korfbal Fit iets voor jou is? Goed nieuws: je kunt gewoon een paar keer komen proefdraaien! Ervaar zelf hoe leuk het is om in een ontspannen sfeer aan je conditie te werken. Je zult merken dat de tijd voorbij vliegt terwijl je lekker bezig bent.

Het mooie van Korfbal Fit is dat je niet alleen aan je gezondheid werkt, maar ook nieuwe mensen leert kennen. Na afloop is er altijd tijd voor een praatje en wie weet maak je wel nieuwe vrienden!

Doe mee en ervaar het zelf

Wil je ook één keer per week actief bezig zijn in een gezellige en sportieve omgeving? Meld je dan aan voor een aantal proeftrainingen bij KV Wolderwijd/DYZLE. Je kunt eenvoudig contact opnemen via de website www.kvwolderwijd.nl of stuur een mailtje naar info@kvwolderwijd.nl.

Kom langs, doe mee en ontdek waarom steeds meer mensen in Zeewolde de weg naar de korfbalvelden weten te vinden. Wie weet ben jij binnenkort ook lid van deze groeiende en bloeiende vereniging!