Kamp 2024 | Aanmelden kan nu!

In het weekend van 21-22-23 juni gaan we weer op kamp!

Iedereen die lid is van KV Wolderwijd/DYZLE mag gezellig mee. En uiteraard hopen we dat er heel veel leden mee gaan.
Ook mag je je broertjes, zusjes, vader en moeder meenemen. Hoe meer mensen hoe gezelliger het zal worden.

Dit jaar hebben we een leuke, gezellige nieuwe locatie gevonden. Totaal anders dan voorgaande jaren, maar met hele leuke mogelijkheden om er een fantastisch weekend van te maken.
Uiteraard gaan er korven en palen mee, zorgen we voor veel spelmateriaal en zal er een leuke, spannend en sportief programma worden samengesteld.

Je dient wel voor je eigen ‘onderkomen’ te zorgen:  dat kan een tent zijn, maar mag ook een vouwwagen, caravan of camper zijn. Er is ruimte voldoende!

Ga jij mee?

Klik op onderstaande button om je direct aan te melden.

Begeleiding:

Er zal gedurende het gehele kamp voldoende en gekwalificeerde begeleiding aanwezig zijn. EHBO, noodnummers en aanverwante zaken zijn geregeld.
Alle ouders kunnen hun kinderen met een gerust hart mee laten gaan: er zal op bepaalde momenten ook een apart programma voor hen zijn.
En, als dat alles nog niet voldoende is, dan mogen de ouders ook gezellig mee.

Kosten:

Mede door de mooie opbrengst van de Grote Club Actie kunnen we de kosten ook dit jaar erg laag houden.
Voor alle deelnemers tot en met de B-teams betaal je slecht € 25.00 per persoon. Vanaf de A betaal je € 35.00 per persoon.

Hiervoor krijg je in elk geval:
2x een ontbijt, lunch en avondeten, zorgen we voor voldoende drinken, fruit en lekkers door de dag heen.