Einde zaal | Oefenwedstrijden veld

Het zaal seizoen nadert het einde: aankomende zaterdag komen de meeste teams voor de laatste maal in actie in de zaal dit seizoen.
En de succes zijn zeer wisselend. Met name bij de jongste jeugd was het pittig. Vele verlies partijen, soms met grote verschillen zorgden ervoor dat soms het plezier ver te zoeken was. Toch hebben de trainers, coaches en ook ouders alles op alles gezet om er het beste van te maken. Bedankt hiervoor.

Ook waren er successen:  de A1 is glansrijk kampioen geworden. Proficiat!  Zo deden het eerste team, de B1, de C1 en de C2 lang mee om het kampioenschap maar moeten we waarschijnlijk genoegen nemen met een plek in de top-4. Hulde hiervoor!

Vanaf dinsdag 19 maart trainen we weer op het veld:  kijk voor de juiste trainingstijden hier: Trainingstijden VELD  (tab blad VELD)

Op zaterdag 23 en 30 maart zijn er oefenwedstrijden.

De tijden en locaties voor deze wedstrijden kun je hier vinden: Oefenwedstrijden Veld

Ook nu geldt weer: kun je niet, dan graag tijdig afmelden op de bekende manier.