Een nieuw zaalseizoen gaat beginnen

Komende zaterdag start het zaalseizoen weer volop. Menig korfballer kijkt altijd reikhalzend uit naar dit moment: Lekker binnen, lekker snel, veel bekijks en veel sfeer.

Dit seizoen zijn er elke zaterdag een groot aantal wedstrijden in onze ‘eigen’ sporthal De Horst te bewonderen.
Vaak beginnen we met de jongste jeugd, de F-jes of de E-tjes. Altijd een mooi spektakel om te zien hoe deze jonge korfballertjes door het seizoen heen groeien in spel en plezier. Het juichen bij een goal, ook al sta je soms achter, blijft een mooi moment.
Aansluitende nemen de D & C teams de hele zaal in beslag met hun wedstrijden. Bij deze jonge teams zie je dat samen sporten en plezier maken erg belangrijk is.
En als laatste komen dan de B, A en senioren vaak in het veld. Techniek, tactiek maar ook plezier zijn hier belangrijke factoren tot succes.

En dan vergeten we bijna onze aller jongsten: De Kangoeroes. Kids in de leeftijd van 3-5 jaar kunnen elke zaterdag ochtend van 10-11 uur een uur lekker sporten, spelen en plezier hebben. Spelen nog geen wedstrijden maar onder leiding van ervaren trainers wordt hier al heel voorzichtig de basis gelegd voor een enthousiaste korfballer.

Zaterdag 11 november start de competitie dus met vanaf 10:30 uur de eerste wedstrijd.

Het hele programma is hier terug te vinden: Wedstrijdprogramma

Kom gerust eens kijken en geniet net als vele korfballers van deze leuke sport in een mooie ambiance.

Graag tot ziens in sporthal De Horst