Alleen maar winnaars met de Grote Club Actie 2023

Wow, wat is er weer een mooi bedrag opgehaald met de verkoop van loten van de Grote Club Actie.

In totaal zijn er precies 1250 loten verkocht! 750 losse loten en maar liefst 10 (!) Super loten.

Dat heeft geresulteerd in een bedrag van:  € 3000,- (!!)

Met deze prachtige opbrengst kunnen we ook dit jaar weer mooie activiteiten blijven organiseren. Denk aan de Pieten training van afgelopen week, maar ook het jaarlijkse Oliebollen Spektakel. 2 mooie evenementen die nog steeds GRATIS toegankelijk zijn voor iedereen, inclusief broertjes, zusjes en vriendjes en vriendinnetjes.

Maar wie hebben dan de meeste loten verkocht? Welke 3 TOP verkopers kunnen straks een mooie prijs in ontvangst nemen? En welk team kan pannenkoeken gaan eten bij Hans & Grietje?

Dat houden we nog even geheim, maar op vrijdag 29 december na afloop van het Oliebollen spektakel gaan we de winnaars bekend maken.