Kleding aanvraag formulier

Aanvraagformulier Wedstrijdkleding

Jouw gegevens:(Vereist)
E-mailadres(Vereist)
Vul hier in in welk team jij of je kind waar je voor bestelt speelt (als je voor je kind besteld, vul dan ook zijn/haar naam in)?

Wedstrijdrokje of broekje?

Geef hier onder aan of je een rokje of broekje nodig hebt.

Kies daarbij direct de juiste maat.

Het wedstrijdrokje met binnenbroek met het logo van onze vereniging in de stof verwerkt. Het rokje is in de volgende maten verkrijgbaar:
Het wedstrijdbroekje met het logo van onze vereniging in de stof verwerkt. Het broekje is in de volgende maten beschikbaar:

Wedstrijd shirt

Kies het juiste shirt: dames of heren.

Zorg ervoor dat je de juiste maat kiest!

Het wedstrijdshirt is voorzien van logo en sponsorlogo. Het wedstrijdshirt is in de volgende maten verkrijgbaar:

Wedstrijd sokken

KV Wolderwijd sportsokken (1e paar gratis, ieder volgend paar € 10,-)

De sportsokken zijn wit en van een perfecte kwaliteit.
De sokken zijn in de volgende maten verkrijgbaar:

Trainingspakken

Het trainingsjack met logo is in de volgende maten verkrijgbaar:
De trainingsbroek met logo is in de volgende maten verkrijgbaar:

Contact met de kledingcommissie

De kledingcommissie bestaat uit Patricia en Brigit. Je neemt contact met hen op via kledingcommissie@kvwolderwijd.nl. Vermeld in je mail naast je vraag ook altijd je naam en telefoonnummer. Dan kan de kledingcommissie telefonisch contact met je opnemen,