Avondvierdaagse

dinsdag 4 juni 17:45 uur Zeewolde

Avondvierdaagse met KVWolderwijd/DYZLE

De Avondvierdaagse Zeewolde is een geweldig evenement waarbij enthousiaste wandelaars van alle leeftijden elke avond een prachtige route afleggen. Hier zijn enkele details over de Avondvierdaagse in Zeewolde:

• Data: De Avondvierdaagse Zeewolde vindt plaats van 4 tot en met 7 juni.
  • Aanvang: Elke dag verzamelen we om 17:45 uur bij de aangewezen startlocaties
  • Afstanden: Je kunt kiezen uit de 5 km of de 10 km.
  • Startlocatie: De startlocatie is op dinsdag, woensdag en donderdag bij de Jeu de Boules Vereniging Les Trois Etoilles, naast de hockeyvelden. Op vrijdag is de startlocatie het kerkplein in het centrum.
  • Routes: Elke dag start en eindigt in het prachtige dorp Zeewolde. Deelnemers lopen routes van 5 of 10 km en ontdekken leuke plekjes die ze op een normale doordeweekse dag niet zouden tegenkomen.

– Dit jaar doen we het qua begeleiding iets anders. Wij zijn er vanuit gegaan dat de mensen die hun beschikbaarheid hebben opgegeven, die dag(en) ook echt mee lopen. Het is namelijk sinds dit jaar verplicht om 1 volwassene op 5 kinderen onder de 10 jaar te hebben.

– Langs zowel de 5 km en de 10 km route, zal er elke dag een extra stop zijn met een lekker drankje en een koekje/snoepje. Je herkent de stop aan de KV Wolderwijd vlaggen en zullen alleen voor de kinderen/ouders/begeleiders van KV Wolderwijd zijn.

Voor alle deelnemers namens KV Wolderwijd. Wij zouden het leuk vinden als je in je wedstrijdshirt meeloopt tijdens de avond4daagse, zorg er dus voor dat je deze aantrekt voor vertrek. De organisatie zorgt ervoor dat iedereen zijn startbewijs aanwezig is op de dagen van vertrek!

Veel succes en plezier tijdens het wandelen!