Uitnodiging Algemene Ledenvergadering KV Wolderwijd/DYZLE

Beste leden en ouders/verzorgers van jeugdleden,

Het is weer tijd voor onze jaarlijkse Algemene Ledenvergadering (ALV)! We nodigen je van harte uit om hierbij aanwezig te zijn op maandag 28 oktober 2024. De vergadering begint om 19:30 uur en belooft een interessante avond te worden vol belangrijke updates en beslissingen voor onze vereniging.

Waarom jouw aanwezigheid belangrijk is

Als lid of ouder/verzorger van een jeugdlid ben je een onmisbaar onderdeel van KV Wolderwijd/DYZLE. Jouw stem en mening tellen mee in de koers die we als club varen. Tijdens de ALV krijg je niet alleen inzicht in het reilen en zeilen van onze vereniging, maar heb je ook de kans om mee te denken over de toekomst.

Wat staat er op de agenda?

We hebben een gevarieerde agenda samengesteld:

1. Opening
  2. Ingekomen stukken
  3. Notulen ALV 30 september 2023
  4. Jaarverslag bestuur
  5. Financieel verslag 2023-24
  6. Verslag kascommissie (David van Raalten en Gerrit Petersen)
    1. Verkiezing kascommissie (Gerrit Petersen treedt af)
  7. Begroting 2024-2025
  8. Bestuursverkiezing:
  • Aftredend en niet herkiesbaar:
    • Voorzitter Ben Scharft
    • Secretaris Annemarie van Raalten
  1. Rondvraag
  2. Afsluiting

Belangrijke bestuurswijzigingen

Zoals je kunt zien, nemen we tijdens deze ALV afscheid van twee gewaardeerde bestuursleden. We zullen stemmen/invulling zoeken over hun opvolging, dus dit is jouw kans om mee te beslissen.
We hopen je te mogen verwelkomen op 28 oktober. Samen maken we er een constructieve en gezellige avond van!

Tot dan!
Hartelijke groet, Het bestuur van KV Wolderwijd/DYZLE