Samen sterk: de kracht van teamspirit bij KV Wolderwijd/DYZLE

Bij KV Wolderwijd/DYZLE staat teamspirit centraal. Als korfballer maak je deel uit van een hechte gemeenschap waar samenwerking, respect en plezier hand in hand gaan. Om onze club soepel te laten draaien, hebben we een aantal belangrijke richtlijnen opgesteld voor trainingen en wedstrijden. In deze whitepaper delen we deze regels en leggen we uit waarom ze zo belangrijk zijn voor ons allemaal.

Trainingen: de basis van ons succes

Trainingen vormen het fundament van ons succes als team. Hier enkele belangrijke punten:

• Kan je niet trainen? Meld je dan tijdig af bij de trainers.
  • Bedenk dat je teamgenoten en trainers op je rekenen – het is tenslotte een teamsport!

Wedstrijden: ons moment om te schitteren

Wedstrijden zijn de momenten waarop we als team kunnen laten zien wat we in huis hebben. Houd rekening met het volgende:

• Kan je niet spelen op zaterdag? Meld je dan vóór woensdag af via tc@kvwolderwijd.nl.
  • Verjaardagen, vakanties en andere geplande gebeurtenissen? Geef ze zo vroeg mogelijk door.
  • Word je onverwacht ziek? Neem direct contact op met je trainers/coaches.

Vervoer en kantinedienst: ieders steentje bijdragen

Ook buiten het veld dragen we bij aan het clubgevoel:

• Kan je niet rijden? Ruil dan onderling via de team-app.
  • Hetzelfde geldt voor kantinediensten – samen maken we er werk van!

Conclusie: één team, één taak

Door deze richtlijnen te volgen, maken we het leven van onze vrijwilligers een stuk makkelijker. Zo kunnen zij hun energie steken in andere belangrijke zaken binnen de club. Onthoud: jouw team rekent op jou, net zoals jij op hen rekent. Samen vormen we KV Wolderwijd/DYZLE – laten we er iets moois van maken!