Dringende oproep: Kantine KV Wolderwijd/DYZLE zoekt jou!

Beste leden, vrijwilligers en ouders van KV Wolderwijd/DYZLE,

Onze gezellige kantine staat op het punt om morgen, zaterdag 21 september, vanaf 12:30 uur haar deuren te moeten sluiten. Dit nieuws raakt ons allemaal, want de kantine is niet alleen onze favoriete ontmoetingsplek, maar ook een belangrijke bron van inkomsten voor onze vereniging.

Waarom dreigt deze sluiting?

Het kantineteam kampt met een tekort aan vrijwilligers die de diensten kunnen begeleiden. Zonder deze cruciale ondersteuning kunnen we de kantine niet verantwoord openhouden, zelfs niet met de hulp van onze trouwe ouder-vrijwilligers op zaterdagen.

Jouw kans om het verschil te maken

We hebben jou nodig! Ben jij degene die ons kantineteam komt versterken? Door regelmatig een dienst van minimaal 3 uur te draaien, help je niet alleen je medekorfballers, maar zorg je er ook voor dat we onze gasten kunnen blijven verwelkomen.

Wat bieden wij jou?

• Een warm welkom in ons gezellige team
  • Uitgebreide inwerkperiode zodat je je snel thuis voelt
  • De voldoening van het bijdragen aan onze vereniging
  • Dankbare leden en bezoekers die jouw inzet zeker zullen waarderen

Doe mee en maak het verschil

Laat onze kantine niet in de steek. Jouw hulp kan ervoor zorgen dat we open blijven en onze leden en gasten kunnen blijven ontvangen. Neem vandaag nog contact op met Eveline via 06-27369632 en ontdek hoe jij kunt bijdragen.

Samen houden we onze kantine draaiende. Wie staat er op en zorgt ervoor dat we onze mooie ontmoetingsplek kunnen behouden?