Schoolkorfbal Toernooi 2024

vrijdag 27 september 16:00 uur Sportvelden KV Wolderwijd/DYZLE

KV Wolderwijd/DYZLE nodigt alle leerlingen van groep 4 en 5 uit voor het jaarlijkse schoolkorfbal toernooi op vrijdag 27 september 2024. Dit gezellige en sportieve evenement belooft weer een onvergetelijke ervaring te worden voor jonge sportievelingen.

Voorbereidende trainingen

Om de kinderen goed voor te bereiden, organiseert de club twee trainingen:

• Vrijdag 13 september
  • Vrijdag 20 september

Beide trainingen beginnen om 17:00 uur op de velden van KV Wolderwijd/DYZLE op sportpark De Horst. Ervaren trainers staan klaar om de kinderen de basisprincipes van korfbal bij te brengen.

Toernooidag

Het toernooi zelf vindt plaats op vrijdag 27 september. De wedstrijden starten om 16:00 uur en de prijsuitreiking is gepland rond 18:00 uur. Familie, vrienden en andere belangstellenden zijn van harte welkom om de jonge sporters aan te moedigen.

“We kijken ernaar uit om weer veel enthousiaste kinderen te verwelkomen,” zegt de organisatie. “Het schoolkorfbal toernooi is altijd een hoogtepunt van het jaar, waar plezier en sportiviteit hand in hand gaan.”

Wil je meer informatie over het toernooi? Stuur dan een e-mail naar schoolkorfbal@kvwolderwijd.nl of bezoek de website www.kvwolderwijd.nl. Mis deze kans niet om kennis te maken met de leuke sport korfbal en nieuwe vriendjes te maken!