Clouding IT sponsor van 25 nieuwe korfbalballen

Dankzij de gulle bijdrage van Clouding IT kan korfbalvereniging KV Wolderwijd/DYZLE nu beschikken over 25 gloednieuwe korfbalballen. Deze donatie is een welkome aanvulling op het materiaal van de vereniging en zal een positieve invloed hebben op zowel de individuele spelers als de teams.

Investeren in kwaliteit

Met de nieuwe korfbalballen kan KV Wolderwijd/DYZLE blijven investeren in de kwaliteit van hun materiaal. Dit is niet alleen belangrijk voor de trainingen, maar ook voor de wedstrijden. Goede ballen dragen bij aan betere prestaties en meer spelplezier. De vereniging is dan ook zeer dankbaar voor deze bijdrage van Clouding IT.

Een impuls voor de ontwikkeling

De nieuwe ballen geven een mooie impuls aan de ontwikkeling van de korfballers. Zowel beginners als gevorderden zullen profiteren van het verbeterde materiaal. Het bestuur van KV Wolderwijd/DYZLE ziet dit als een kans om de sportieve ambities van de vereniging verder te realiseren.

Dankwoord aan Clouding IT

Namens het bestuur en alle leden van KV Wolderwijd/DYZLE willen we Clouding IT hartelijk bedanken voor deze 25 ballen. Deze steun betekent veel voor ons en helpt ons om onze doelen te bereiken. We kijken uit naar een succesvolle samenwerking in de toekomst.

Over Clouding IT

Veel bedrijven zijn afhankelijk van een lokaal computernetwerk inclusief servers, werkplekken, netwerk componenten, onderhoud, back-ups en programma’s. Dit brengt veel kosten en risico’s met zich mee. Zo zijn servers en werkstations niet altijd redundant uitgevoerd, zijn de back-ups beperkt en moet u steeds investeren in het vernieuwen van het netwerk.

Clouding-IT biedt een online oplossing, waarbij alle software, data, mail en werkplekken online geplaatst worden. Hierdoor heeft u geen lokaal server netwerk meer nodig; een internetverbinding is voldoende. U betaalt maandelijks voor een werkplek inclusief alle software en servers voor het delen van bestanden.

Uw data is veilig opgeslagen en wordt beschermd met een veilige verbinding en firewalls. Maatwerk installaties zijn mogelijk, bijvoorbeeld wanneer u een SQL server nodig heeft voor uw bedrijfssoftware. Microsoft licenties hoeft u niet aan te schaffen, u kunt deze licenties voor een maandelijks bedrag huren.

Meer weten over de diensten van Clouding-IT? Vraag dan meteen een afspraak aan met onze consultants voor een vrijblijvend gesprek.

Meer informatie vind je op www.cloudingit.nl