Unitas/Perspectief sterk vertegenwoordigd in Regioteam tegen Nederlands Korfbal team

Op woensdag 8 mei staat er een bijzondere korfbalwedstrijd op het programma in Zeewolde. Het Nederlands Korfbal team, de huidige wereldkampioenen, neemt het op tegen een sterk Regioteam. Unitas/Perspectief is maar liefst met 5 van hun spelers vertegenwoordigd in dit Regioteam.

Unitas 1 dames Laura van Winkoop en Nena Ellermeijer, samen met de heren Pepijn Smit (Unitas 2), Thomas Hoekstra en Noah Bijsterbosch (beide Unitas 1) zullen de kleuren van het Regioteam verdedigen. Onder leiding van coach Daniel van Munster gaan zij de strijd aan met Team NL in sporthal Het Baken.

Voorafgaand aan deze spectaculaire wedstrijd geeft het Nederlands team een korfbalclinic aan de jeugd van KV Wolderwijd/DYZLE, kinderen uit Zeewolde en korfballers van omliggende verenigingen. Een unieke kans voor jong talent om te leren van de beste korfballers van Nederland.

Wil je dit unieke korfbalevenement niet missen? Bestel dan snel je gratis tickets via www.kvwolderwijd.nl. Wees er op tijd bij, want op is op!

Ben je tussen de 6 en 12 jaar oud en lijkt het je geweldig om mee te doen aan de korfbalclinic van Team NL? Grijp dan nu je kans en meld je aan via het opgaveformulier op www.kvwolderwijd.nl. Wie weet sta jij binnenkort zelf in het Regioteam of zelfs in het Nederlands Korfbal team!

Kom op 8 mei naar Zeewolde en beleef een onvergetelijke korfbaldag. Juich voor onze lokale helden in het Regioteam en laat je inspireren door de wereldkampioenen. Samen maken we er een groot korfbalfeest van!

Voor meer informatie en het bestellen van tickets, bezoek www.kvwolderwijd.nl.