Daniel van Munster coacht Regioteam tegen Team NL

Blij en verheugd kunnen we melden dat Daniel van Munster bereid is gevonden om als coach op te treden voor het Regioteam tijdens hun wedstrijd tegen het Nederlands Korfbalteam. Onder leiding van Van Munster zal het Regioteam, bestaande uit spelers van KV Wolderwijd/DYZLE, Unitas/Perspectief, De Meeuwen en Dindoa, het op woensdag 8 mei opnemen tegen de beste korfballers van Nederland.

Daniël van Munster is momenteel bezig aan zijn laatste seizoen als trainer/coach van Unitas/Perspectief 2. Vanaf volgend seizoen zal hij aan de slag gaan als hoofdtrainer bij KV Wageningen. Met zijn ruime ervaring en expertise belooft het een spannende wedstrijd te worden tussen het Regioteam en Team NL.

De wedstrijd vindt plaats in Het Baken te Zeewolde en zal om 19:30 uur van start gaan. Ben je benieuwd naar deze unieke ontmoeting tussen topspelers uit de regio en het nationale team? Wees er dan snel bij, want er zijn nog slechts een beperkt aantal kaartjes beschikbaar. Je kunt deze gratis tickets eenvoudig bestellen via de website van KV Wolderwijd/DYZLE.

Laat deze kans niet aan je voorbij gaan en beleef dit bijzondere korfbalevenement van dichtbij mee. Bestel nu je tickets en zorg dat je op woensdag 8 mei in Zeewolde bent om het Regioteam onder leiding van Daniël van Munster aan te moedigen. Tot dan!

Voor meer informatie en het bestellen van tickets, bezoek: Gratis tickets Team NL