Team NL komt naar ons toe | 8 mei 2024

Heb je ooit gedroomd van een dag waarop je niet alleen de beste korfballers van Nederland kunt zien, maar ook met ze kunt trainen? Nou, die droom wordt werkelijkheid! We zijn super enthousiast om te delen dat Team NL, ja je leest het goed, de crème de la crème van het Nederlandse korfbal, op woensdag 8 mei 2024 naar KV Wolderwijd/DYZLE in Zeewolde komt.

Wat staat er op het programma?
De dag belooft een spektakel te worden met activiteiten voor jong en oud. In de middag hebben we een korfbalclinic gepland waar de jeugd hun hart kan ophalen en direct van de beste spelers kan leren. En alsof dat nog niet genoeg is, sluiten we af met een demonstratiewedstrijd in sporthal Het Baken, waar Team NL het opneemt tegen een afvaardiging uit de regio.

We zijn ongelofelijk trots dat we deze dag mogen organiseren. Het is een unieke kans om Team NL van dichtbij in actie te zien en samen met hen een onvergetelijke dag te beleven. We zetten alles op alles om er een fantastische ervaring van te maken voor iedereen: Team NL, onze sponsoren, supporters, de inwoners van Zeewolde en natuurlijk onze eigen leden.

Zet het in je agenda!
We willen dat niemand dit mist, dus markeer woensdag 8 mei 2024 met een dikke rode cirkel in je agenda. Het volledige programma maken we binnenkort bekend, dus houd onze website en sociale media in de gaten voor de laatste updates.
Heb je vragen of wil je meer informatie? Neem gerust contact met ons op via onze website www.kvwolderwijd.nl, stuur een mailtje naar info@kvwolderwijd.nl of bel ons op 06-33334580. We staan je graag te woord!

We kijken er enorm naar uit om jullie allemaal te verwelkomen en samen met Team NL een dag te creëren die we niet snel zullen vergeten. Laten we er samen een feest van maken!

Tot dan!