Sponsor jij ook een bal voor KV Wolderwijd/DYZLE?

Beste leden, ouders, sponsoren, opa’s en oma’s,

Wat geweldig dat onze vereniging de afgelopen maanden weer is gegroeid! Dit is te danken aan de tomeloze inzet van onze trainers, coaches, vrijwilligers en het bestuur. Samen maken we KV Wolderwijd/DYZLE tot een bloeiende club waar iedereen zich thuis voelt.

Maar deze groei brengt ook uitdagingen met zich mee. We hebben meer kader, ruimte en materiaal nodig. En vooral: meer ballen! Daarom lanceren we nu de actie “Sponsor jij ook een bal?”.

Doe mee en sponsor een bal!

Via Ballen Actie kun je eenvoudig een bal, twee ballen of een halve bal sponsoren. Elke bijdrage, groot of klein, is van harte welkom. Stel je eens voor hoe trots je zoon, dochter, kleinkind of pupil zal zijn als hij of zij straks met een door jou gesponsorde bal kan trainen en scoren!

Ons doel is om binnen een maand minimaal 25 ballen te laten sponsoren. Dat zou fantastisch zijn voor alle spelers, trainers en de club als geheel. Met jouw hulp kunnen we dit waarmaken.

Samen maken we het verschil

KV Wolderwijd/DYZLE is meer dan zomaar een korfbalvereniging. Het is een plek waar generaties samenkomen, waar vriendschappen ontstaan en waar talenten tot bloei komen. Door een bal te sponsoren, draag je bij aan dit mooie doel en zorg je ervoor dat we kunnen blijven groeien en bloeien.

Namens het bestuur en alle leden: bedankt voor je steun!

Ben Scharft Trotse voorzitter KV Wolderwijd/DYZLE

Klik hier voor de Ballen Actie