Seizoensafsluiting zaterdag 8 juni bij KV Wolderwijd/DYZLE

Beste leden van KV Wolderwijd/DYZLE,

Het einde van het seizoen is in zicht en dat betekent dat het tijd is voor een spetterend afsluitingsfeest! Op zaterdag 8 juni nodigen we jullie allemaal uit om samen met ons het seizoen in stijl af te sluiten. Naast maar liefst 10 thuiswedstrijden hebben we een fantastisch programma samengesteld waar jong en oud van kan genieten.

BBQ

Vanaf 17:30 uur staat ons speciale BBQ-team klaar om jullie te voorzien van de lekkerste gerechten. Ze zullen alles uit de kast halen om ervoor te zorgen dat iedereen kan genieten van een heerlijke maaltijd. Vanaf volgende week kun je je aanmelden voor deze gezellige afsluiter. Mis deze kans niet om samen met je teamgenoten, familie en vrienden te genieten van een smakelijke BBQ!

Aanmelden BBQ

In het zonnetje

Tijdens deze bijzondere dag willen we ook graag een aantal van onze geweldige vrijwilligers in het zonnetje zetten. Wij zijn ontzettend trots op de inzet en toewijding van onze vrijwilligers en vinden dat ze een welverdiende erkenning verdienen. Zonder hun harde werk zou onze club niet zo’n warme en gezellige plek zijn. Kom langs en laat zien hoeveel waardering je hebt voor deze kanjers!

Springkussen

Voor de jongste leden hebben we een geweldige verrassing in petto: een uitdagend springkussen dat de hele dag beschikbaar zal zijn! Dit is de perfecte gelegenheid om ook je broertjes, zusjes en vriendjes mee te nemen naar deze onvergetelijke dag. Laat ze kennismaken met de gezellige sfeer bij KV Wolderwijd/DYZLE en wie weet worden ze ook enthousiaste leden van onze club.

Afscheid

Helaas moeten we tijdens deze dag ook afscheid nemen van enkele gewaardeerde leden die al jaren actief zijn binnen onze vereniging. We zullen hen op gepaste wijze in het zonnetje zetten en bedanken voor hun jarenlange inzet en betrokkenheid. Het zal moeilijk zijn om afscheid te nemen, maar we kijken terug op vele mooie herinneringen die we samen hebben gemaakt.

Dus, reserveer 8 juni alvast in je agenda en zorg dat je erbij bent! Het belooft een onvergetelijke dag te worden vol gezelligheid, lekker eten, sportiviteit en waardering voor elkaar. We kijken ernaar uit om samen met jullie het seizoen op een fantastische manier af te sluiten.

Tot zaterdag 8 juni!

Met sportieve groet, Het bestuur van KV Wolderwijd/DYZLE