Samen maken we ons klaar voor het nieuwe veldseizoen!

Hallo allemaal,
Het voorjaar staat voor de deur en dat betekent dat het tijd is voor een frisse start! Op zaterdag 23 maart is het niet alleen de eerste zonnestraal die we verwelkomen, maar ook de Landelijke Opschoondag 2024. Dit is het perfecte moment om onze accommodatie eens goed onder handen te nemen.

Een schone start is een frisse start
We hebben allemaal zin in een nieuw veldseizoen waarin we samen kunnen genieten van sport en spel. Maar voordat het zover is, willen we onze kantine, berging, terras en fietsenstalling laten blinken. En daarvoor hebben we jouw hulp hard nodig!

Vele handen maken licht werk
We weten dat we op onze leden kunnen rekenen en daarom nodigen we jou, de ouders van onze leden en alle andere vrijwilligers uit om samen met ons de handen uit de mouwen te steken. Met een team van enthousiaste vrijwilligers zijn we sneller klaar en kunnen we meer
bereiken.

Hier is wat je moet weten:

• Wanneer? Zaterdag 23 maart
  • Hoe laat? We beginnen om 8:00 uur en mikken erop om rond 13:00 uur klaar te zijn.
  • Wat krijg je ervoor terug? Naast een stralende accommodatie sluiten we af met een heerlijke lunch voor alle harde werkers.

Laat zien dat je erbij bent!
Wil jij je steentje bijdragen aan een succesvolle start van het seizoen? Meld je dan snel aan! Dit kan door contact op te nemen met een van onze bestuursleden, een appje te sturen naar 06-33334580 of een mailtje naar info@kvwolderwijd.nl.

We rekenen op je komst en kunnen niet wachten om samen met jou onze accommodatie te laten schitteren. Laten we er een gezellige en productieve dag van maken!
Tot de 23e!