Regioteam voor wedstrijd tegen Team NL bekend!

Content goes here
Enige trots kunnen we melden dat het Regioteam wat op woensdag 8 mei zal aantreden tegen het Nederlands Korfbal team compleet is.

Het team bestaat uit spelers van Unitas/Perspectief, De Meeuwen, Dindoa en natuurlijk KV Wolderwijd/DYZLE.

De coaching van dit team zal in handen zijn van Daniel van Munster.  Daniel kan in deze wedstrijd beschikken over de volgende spelers:

Bij de dames:

• Laura van Winkoop, Unitas/Perspectief
  • Nena Ellermeijer, Unitas/Perspectief
  • Dorinda Kleijer, De Meeuwen
  • Renske Arendsen, De Meeuwen
  • Nina de Romph, Dindoa
  • Anneleen Links, KV Wolderwijd/DYZLE

Bij de heren:

• Thomas Hoekstra, Unitas/Perspectief
  • Pepijn Smit, Unitas/Perspectief
  • Noah Bijsterbosch, Unitas/Perspectief
  • Cornee IJssennagger, De Meeuwen
  • Jarin Bruinekreeft, De Meeuwen
  • Alain ter Horst, Dindoa
  • Lars van der Velde, Dindoa
  • Roy van Boven, Dindoa
  • Rick Bultman, KV Wolderwijd/DYZLE

Al deze toppers zullen dus in actie komen op woensdag 8 mei, in sporthal Het Baken in Zeewolde.

Deze wedstrijd begint om 19:30 uur en zal onder leiding staan van de scheidsrechters Tim Huijsman en Mika Willemse.
De juryvoorzitter is Rosemarie Wielinga, de schotklok wordt bediend door Jaco Reijgersberg en de tijdwaarneming wordt verzorgd door Harry Wiegersma.