Regioteam traint voor unieke wedstrijd tegen Team NL

Op maandag 6 mei om 19:30 uur vindt er een bijzondere training plaats in sporthal de Horst in Zeewolde. Het Regioteam, bestaande uit spelers van vier verschillende verenigingen, komt hier samen om zich optimaal voor te bereiden op een unieke wedstrijd tegen Team NL. Deze wedstrijd zal plaatsvinden op woensdag 8 mei bij KV Wolderwijd/DYZLE.

Professionele voorbereiding onder leiding van ervaren coach

Trainer/coach Daniel van Munster zal de spelers tijdens deze training op professionele wijze klaarstomen voor de confrontatie met Team NL. Als ervaren coach weet hij als geen ander hoe hij het beste uit zijn spelers kan halen en ze kan laten samenwerken als een hecht team.

Tijdens de training zal er vooral gekeken worden naar de onderlinge afstemming tussen de spelers en het vinden van de meest effectieve combinaties. Aangezien de spelers normaliter uitkomen voor verschillende clubs, is dit een uitgelezen mogelijkheid om te ontdekken wat de kracht is van dit Regioteam.

Unieke kans voor korfballiefhebbers

Als korfballiefhebber wil je deze training natuurlijk niet missen. Het is een unieke kans om deze topspelers nu al in actie te zien en een voorproefje te krijgen van wat je kunt verwachten tijdens de wedstrijd tegen Team NL.
Bovendien is het bijwonen van de training volledig gratis. Je hoeft je dus geen zorgen te maken over entreekosten en kunt gewoon lekker genieten van het spektakel dat zich op het veld afspeelt.

Kom de spelers aanmoedigen

Naast het feit dat het bijwonen van de training een unieke ervaring is, is jouw aanwezigheid ook een enorme steun voor de spelers. Zij zullen ongetwijfeld gemotiveerd raken door jouw aanmoedigingen vanaf de zijlijn.

Laat deze kans dus niet aan je voorbij gaan en kom op maandag 6 mei naar sporthal de Horst in Zeewolde. Samen kunnen we het Regioteam naar een hoger niveau tillen en ze klaarstomen voor een onvergetelijke wedstrijd tegen Team NL!

Samenstelling Regioteam

Bij de dames: