Puttense korfballers geselecteerd voor Regioteam tegen Team NL

Met enige trots kunnen we melden dat maar liefst vier spelers van De Meeuwen uit Putten zijn geselecteerd voor het Regioteam. Dit team, bestaande uit topspelers uit Zeewolde, Harderwijk, Ermelo en omstreken, zal het opnemen tegen het Nederlands Korfbalteam in een spectaculaire wedstrijd op woensdag 8 mei in sporthal Het Baken te Zeewolde.

Arjan Rietel, trainer-coach van De Meeuwen 1, heeft de volgende spelers naar voren geschoven:

• Renske Arendsen (dame)
  • Dorinda Kleijer (dame)
  • Jarin Bruinekreeft (heer)
  • Cronee IJssennagger (heer)

Samen met de geselecteerde spelers van KV Wolderwijd/DYZLE, Dindoa en Unitas/Perspectief zullen zij onder leiding van coach Daniel van Munster alles op alles zetten om Team NL te verslaan. Het belooft een spannende en hoogstaande wedstrijd te worden, waarbij de regionale trots op het spel staat.

Wil je dit unieke evenement bijwonen? Goed nieuws! Er zijn nog gratis tickets beschikbaar, maar wees er snel bij want de belangstelling is groot. Bestel jouw tickets via: Bestel Tickets

Speciaal voor de jeugd tussen 6 en 12 jaar is er ‘s middags een geweldige korfbalclinic, gegeven door de spelers van Team NL zelf. Wat is er nu mooier dan een keer te trainen met en te korfballen tegen deze toppers? Een once-in-a-lifetime ervaring die je niet wilt missen! Meld je snel aan via: Aanmelden Clinic

We hopen je te zien op 8 mei in Zeewolde voor deze fantastische korfbalbelevenis. Kom onze regionale helden aanmoedigen en geniet van topsport van het hoogste niveau. Tot dan!

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Ben Scharft, b.scharft@kvwolderwijd.nl of 06-33334580