Oproep van de Kledingcommissie: Inleveren KV Wolderwijd/DYZLE kleding!

Het is bijna zover, het einde van het korfbalseizoen is in zicht. Nog genoeg leuke activiteiten en wedstrijden in het vooruitzicht waarbij een passend KV Wolderwijd/DYZLE tenue uiteraard niet mag ontbreken. De kledingcommissie is daarom gestart met een vernieuwd kledingplan voor KV Wolderwijd/DYZLE om ook in nieuwe seizoen iedere speler weer te voorzien van passende wedstrijdkleding.
Wat is er nieuw?
Aan het einde van ieder seizoen gaat de kledingcommissie alle kleding in bruikleen innemen ter inventarisatie van de voorraad en de staat van de kleding. Ieder spelend lid kan vervolgens zijn gewenste maat opgeven voor in het nieuwe seizoen.
Aan het begin van het nieuwe seizoen wordt iedere speler weer voorzien van passende kleding.
Meer informatie over het vernieuwde KV Wolderwijd/DYZLE kledingplan is terug te vinden op: KledingPlan KV Wolderwijd/DYZLE.
Wat betekend dit voor jullie?
Het verzoek aan iedere speler om ALLE KV Wolderwijd/DYZLE kleding in zijn/haar bezit (trainingspak, rok/broek en sponsorshirt) aan het einde van dit seizoen in te leveren bij de kledingcommissie. Sokken blijven in eigendom van de leden zelf.
De inname van de kleding zal plaatsvinden op donderdag 13 juni en dinsdag 18 juni tussen 18.00 en 20.00 uur (kantine KV Wolderwijd/DYZLE).  Zorg dat de kleding gewassen en compleet ingeleverd wordt!
De gewenste maten voor het nieuwe seizoen kunnen op bovengenoemde inname dagen worden doorgegeven aan de kledingcommissie.
Sportieve groet,
De kleding commissie Patricia en Brigit
(Voor vragen mail naar kledingcommissie@kvwolderwijd.nl )
Groetjes!