Nieuwjaarsreceptie 13 januari 2024

Een warm welkom bij de Nieuwjaarsborrel van KV Wolderwijd/DYZLE

Het nieuwe jaar staat voor de deur en dat betekent dat we weer uitkijken naar de gezelligheid die ons samenbrengt. Bij KV Wolderwijd/DYZLE houden we van tradities en daarom hebben we iets speciaals voor je in petto. We willen je van harte uitnodigen voor onze Nieuwjaarsborrel op zaterdag 13 januari.

Proosten op een jaar vol hoogtepunten

Deze borrel is niet zomaar een borrel. Het is een moment waarop we met z’n allen – leden, ouders en vrienden van de vereniging – samenkomen om te proosten op wat komen gaat. Een jaar vol plezier, vriendschap en natuurlijk sportieve successen. We zijn één grote familie en wat is er nu mooier dan samen het nieuwe jaar te beginnen?

De deuren staan open

We beginnen de festiviteiten om 17:00 uur, maar voor de enthousiastelingen onder ons is de kantine al vanaf 16:00 uur geopend. Kom dus gerust wat eerder als je in de stemming wilt komen en alvast wilt genieten van de warme sfeer die onze club zo uniek maakt.

Neem je goede humeur mee!

Het enige wat je hoeft mee te nemen is je goede humeur. Laten we er samen een onvergetelijke avond van maken. We kijken ernaar uit om je te zien, bij te praten en natuurlijk om samen te lachen. Want dat is waar het bij ons om draait: plezier maken met elkaar.

Tot snel!

We hopen je te zien op 13 januari. Laten we er samen een sprankelende start van 2024 van maken. Tot snel!

Bij KV Wolderwijd/DYZLE geloven we in de kracht van samenzijn. We zijn niet alleen een club, we zijn een gemeenschap waar iedereen telt en waar de deur altijd openstaat. Onze Nieuwjaarsborrel is het perfecte moment om dit gevoel van verbondenheid te vieren. We waarderen je aanwezigheid en je bijdrage aan onze club enorm. Jouw loyaliteit maakt ons sterker en daar willen we je graag voor bedanken. Laten we samen het glas heffen op nog vele mooie momenten bij KV Wolderwijd/DYZLE.