Maarten Bolt benoemd tot “Lid van verdienste”

Afgelopen zaterdag 8 juni is Maarten Bolt benoemd tot “Lid van verdienste” van KV Wolderwijd/DYZLE. Het bestuur van KV Wolderwijd/DYZLE was unaniem van mening dat de tomeloze inzet van Maarten meer dan voldoende was om in aanmerking te komen voor deze titel.

Maarten is al meer dan 25 jaar lid van KV Wolderwijd/DYZLE. Naast korfballen is Maarten de afgelopen jaren ook actief als bondsscheidsrechter. In deze rol fluit Maarten bijna elke week een wedstrijd buiten de club en vaak ook nog thuis. Daarnaast is Maarten onderdeel van het 3e senioren team en speelt ook daar zijn wedstrijden.

Naast scheidsrechter is Maarten ook onze technische/geluidsman. Met grote regelmaat is hij in de weer met apparatuur en vele meters kabel. Al dan niet van thuis of anders “regelt” hij het wel. Bij elk evenement of feestje is Maarten van de partij.

Maar ook draait hij zijn hand niet om bij de organisatie van het jaarlijkse kamp. “Ik regel het wel” is iets wat Maarten gewoon doet. Van aanhanger, tot BBQ tot het doen van extra boodschappen. Het is Maarten zijn lust en zijn leven.

Uit handen van voorzitter Ben Scharft kreeg Maarten Bolt tijdens de afsluitende BBQ het certificaat uitgereikt wat hoort bij een “Lid van verdienste”.

Gefeliciteerd Maarten!