Loop mee met de helden van Team NL!

Hey topper, heb je altijd al eens naast een echte korfbalkampioen willen staan? Dit is je kans! Op woensdagavond 8 mei hebben we iets super speciaals voor je in petto. Als je bij KV Wolderwijd/DYZLE in de F of de E speelt, kun je samen met de spelers van Team NL of het Regio Team het veld oplopen. Ja, je leest het goed! Jij, naast de grootste korfbalhelden van ons land, in de schijnwerpers!

Een avond om nooit te vergeten

Stel je eens voor: alle ogen zijn op jou gericht terwijl je naast een topkorfbalspeler het veld oploopt. De lichten, de muziek, het gejuich… Het wordt een avond om nooit meer te vergeten. En het mooiste? Na de presentatie kun je de wedstrijd van super dichtbij bekijken. Of je nu langs de rand van het veld staat of op de tribune zit, je beleeft het spektakel vanaf de eerste rij.

Neem iedereen mee!

Dit wil je delen met iedereen die je lief is. Ouders, verzorgers, broertjes, zusjes, opa’s en oma’s; iedereen is welkom. En weet je wat helemaal te gek is? De kaartjes zijn helemaal gratis! Reserveer ze snel via onze website, want dit wil je niet missen.

Waarom je erbij moet zijn

• Sta in de spotlight: Dit is jouw moment om te stralen naast de grootste korfbalhelden.
  • Beleef de actie van dichtbij: Kijk de wedstrijd vanaf een toplocatie en voel de spanning en het enthousiasme.
  • Een avond vol verrassingen: Wie weet wat er nog meer gaat gebeuren? Een ding is zeker; het wordt onvergetelijk.
  • Deel het met je dierbaren: Gratis kaartjes betekent dat je deze ervaring met iedereen kunt delen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

Mis het niet!

Dus, blok woensdag 8 mei in je agenda, want dit avontuur wil je echt niet missen. Binnenkort komen de trainers en coaches bij je langs om te horen wie er allemaal van de partij zijn. Zorg dat je erbij bent en beleef een avond die je nog lang bij zal blijven.

Tot dan!

Met sportieve groet,

Namens de organisatie

KV Wolderwijd/DYZLE

Dit is jouw kans om te schitteren naast je korfbalhelden. We kunnen niet wachten om je daar te zien. Laat deze kans niet aan je voorbijgaan!