Kom jij onze technische commissie versterken?

KV Wolderwijd/DYZLE is op zoek naar een enthousiaste vrijwilliger die ons team komt versterken als lid van de technische commissie (TC). Heb jij een passie voor korfbal en wil je actief bijdragen aan de sportieve ontwikkeling van onze vereniging? Dan is deze rol wellicht iets voor jou!

Wat houdt de functie in?

Als lid van de TC ben je betrokken bij diverse korfbal technische zaken binnen onze vereniging. Je denkt mee over teamindelingen en de aanstelling van trainers, waarbij je altijd een luisterend oor biedt aan de leden van de TC. Jouw inzichten en ervaring zijn van onschatbare waarde voor de sportieve groei van onze spelers en de club als geheel.

Jouw bijdrage:

• Teamindelingen: Zorgvuldig meewegen welke spelers in welk team het beste tot hun recht komen.
  • Trainers: Meedenken over de aanstelling van trainers en coaches die onze teams kunnen begeleiden naar succes.
  • Technische zaken: Adviseren over technische ontwikkelingen en innovaties binnen de korfbalsport.
  • Luisterend oor: Beschikbaar zijn voor de leden van de TC om hun ideeën, zorgen en suggesties te bespreken.

Wie zoeken we?

Wij zoeken iemand die:

• Een hart heeft voor korfbal en onze vereniging.
  • Goed kan samenwerken en communiceren met verschillende mensen.
  • Bereid is om zich in te zetten voor de sportieve prestaties en ontwikkeling van onze club.
  • Beschikbaar is om één keer per kwartaal te vergaderen en daarbuiten actief betrokken te zijn bij de TC.

Wat bieden wij?

• Een inspirerende rol binnen een dynamische en gezellige vereniging.
  • De kans om een wezenlijke bijdrage te leveren aan de groei van korfbal talenten.
  • Een plek waar jouw mening telt en je echt het verschil kunt maken.

Interesse?

Voel je de drive om samen met ons de korfbalsport naar een hoger niveau te tillen? Dan nodigen we je graag uit om te reageren op deze vacature. Samen maken we KV Wolderwijd/DYZLE nog sterker!

Stuur je reactie naar tc@kvwolderwijd.nl en wie weet sta jij binnenkort aan het roer van onze technische successen!