Kampioenen & BBQ: dit wil je niet missen!

Aanstaande zaterdag 8 juni is het zover: de laatste competitieronde van dit seizoen. En wat voor een! Onze S2 is al kampioen, maar er zijn nog drie ploegen die zich bij hen kunnen voegen. De D1, S3 en ons eerste team maken nog kans op de titel. Als S1 zaterdag weet te winnen van Joure 1, promoveren ze naar de 2e klasse en schrijven we weer een stukje geschiedenis.

Kom jij al deze ploegen aanmoedigen?

Schreeuw jij onze teams naar de overwinning? Vanaf 9:00 uur beginnen de eerste wedstrijden. De D1 speelt om 11:15, ons derde team om 12:30 en het eerste start de kampioenswedstrijd om 15:30 uur. Naast al deze mooie wedstrijden is er vanaf 9:00 uur de hele dag een springkussen voor de jeugd. Dus neem ook gezellig je broertjes, zusjes en vriendjes en vriendinnetjes mee.

• 9:00 uur: Start eerste wedstrijden en springkussen voor de jeugd
  • 11:15 uur: Kampioenswedstrijd D1
  • 12:30 uur: Kampioenswedstrijd S3
  • 14:00 uur: Kampioenswedstrijd S2
  • 15:30 uur: KV Wolderwijd/DYZLE 1 – Joure 1 voor promotie naar de 2e klasse!
  • 17:30 uur: Aanvang BBQ

BBQ en gezelligheid

Ongeacht de resultaten gaan we het seizoen deze dag officieel afsluiten met een leuke, gezellige en vooral lekkere BBQ. Vanaf 17:30 uur zal ons BBQ-team weer present staan en kan iedereen gezellig aansluiten. Vergeet niet om je op te geven als je dat nog niet hebt gedaan. Dit kan eenvoudig via onze website.

Samenvattend

• Datum: Zaterdag 8 juni 2024
  • Locatie: Onze korfbalvelden
  • Activiteiten:
  • 10 thuiswedstrijden
  • De gehele dag een springkussen
  • BBQ vanaf 17:30 uur
  • Gezelligheid tot in de late uurtjes

Kom jij ook? Laten we er samen een onvergetelijke dag van maken! Tot zaterdag!