EHBO cursus voor leden KV Wolderwijd/DYZLE

Afgelopen maandag hebben 13 leden, trainers en coaches, hun EHBO-S diploma gehaald.

Deze cursus is mogelijk gemaakt door een bijdrage uit het Lokale Sportakkoord in Zeewolde. Met deze bijdrage kunnen we als KV Wolderwijd/DYZLE weer een stukje veilig en vertrouwd sporten toevoegen tijdens trainingen en wedstrijden.

Als vereniging vinden we het belangrijk dat men met een gerust hart kan sporten. Ook vanuit overheidsmaatregelen worden we steeds vaker geconfronteerd met het feit dat een EHBO diploma vereist is om evenementen of activiteiten te organiseren.

In de nabije toekomst zullen we dit soort cursussen blijven aanbieden om de ons kader te blijven opleiden en begeleiden in het trainen en coachen.

Alle deelnemers bedankt voor jullie tijd en inzet voor KV Wolderwijd/DYZLE