Dindoa levert 4 spelers voor Regioteam in oefenwedstrijd tegen Nederlands Korfbal team

Op woensdag 8 mei zal het Regioteam het opnemen tegen het Nederlands Korfbal team in een officiële oefenwedstrijd. Korfbalvereniging Dindoa is hierin sterk vertegenwoordigd met maar liefst 4 spelers in de selectie van het Regioteam.

Drie heren en één dame
Bij de heren zijn Roy van Boven, Alain ter Horst en Lars van der Velde geselecteerd om hun kunsten te vertonen. Nina Romph zal namens de dames van Dindoa haar opwachting maken in het Regioteam. Samen zullen zij de eer van hun club hoog houden en strijden voor een mooi resultaat tegen het Nederlands Korfbal team.

Wedstrijdinformatie
De wedstrijd vindt plaats in sporthal Het Baken te Zeewolde en begint om 19:30 uur. De deuren van de zaal gaan open om 18:30 uur. Het belooft een spannende wedstrijd te worden, waarbij de spelers van Dindoa ongetwijfeld hun beste beentje voor zullen zetten.

Ervaren officials
De wedstrijd staat onder leiding van twee door het KNKV aangewezen scheidsrechters: Tim Huijsman en Myka Willemse. Zij zullen ervoor zorgen dat de wedstrijd eerlijk en sportief verloopt. De jurytafel wordt bemand door juryvoorzitter Rosemarie Wielinga, bijgestaan door twee ervaren vrijwilligers van Unitas: Jaco Reijgersberg en Harry Wiegersma.

Gratis kaarten beschikbaar
Wil je deze bijzondere wedstrijd bijwonen en de spelers van Dindoa aanmoedigen? Er zijn nog een beperkt aantal gratis kaarten beschikbaar. Je kunt deze eenvoudig bestellen via de website van KV Wolderwijd. Wees er snel bij, want op is op!

Kom samen genieten van een avond topsport en steun onze lokale helden in hun strijd tegen het Nederlands Korfbal team. Tot ziens op 8 mei in sporthal Het Baken!