ALV 2023: We mogen trots zijn!

De zeer ruime opkomst bij de jaarlijkse Algemene Leden Vergadering zei direct al iets over hoe we er voor staan. Ruim 45 (!) leden en ouders van leden namen de moeite om te luisteren naar en in gesprek te gaan met het bestuur van KV Wolderwijd/DYZLE.

In het kort werd er terug gekeken naar het seizoen 2022-23. Een kort jaarverslag per commissie, een blik op de financiën en een vooruitblik naar de toekomst.

Het was een mooi seizoen met als hoogtepunt de enorme leden groei die we met z’n allen hebben weten te realiseren. Maar ook de verdubbeling van de sponsor inkomsten, een hoofdsponsor en de verdubbeling van kantine opbrengsten sprongen eruit. Voor het 8e jaar op rij hebben we geen contributie verhoging hoeven doorvoeren. Ondanks alle kosten die om ons heen nog dagelijks stijgen.

Als toetje werd er uitgebreid stilgestaan bij “De Droom” die we als bestuur hebben neergelegd: Een jaarrond korfbalactiviteiten – compact bij elkaar. Of te wel: we zijn aan het brainstormen of we ons veld en de kantine kunnen verhuizen naar de sporthal. Eigen velden, 1 kantine voor veld en zaal en gebruik maken van de kleedkamers van de sporthal. Is dat mogelijk? Wij denken van wel.

Al met al een gezellige avond waar we met een positief gevoel richting de zaal competitie gaan.

Het bestuur van KV Wolderwijd/DYZLE wil dan ook alle aanwezigen hartelijk bedanken voor hun komst.