Belangrijke mededelingen van het bestuur: contributie en veilig vervoer

Beste leden van KV Wolderwijd/DYZLE,

We hebben goed nieuws voor onze jongste korfballertjes en een belangrijke update over het vervoer naar uitwedstrijden. Het bestuur heeft in de vergadering van 28 september twee besluiten genomen die we graag met jullie delen.

Lagere contributie voor Kangoeroes

We zijn verheugd te kunnen melden dat we de contributie voor onze Kangoeroes hebben verlaagd. Deze jonge talenten in de leeftijd van 3 tot 5 jaar kunnen nu voor slechts €5,00 per maand lid worden van onze vereniging. Bovendien is het nu mogelijk om het lidmaatschap per kwartaal af te sluiten, wat meer flexibiliteit biedt voor ouders.

Nieuwe regels voor chauffeurs bij uitwedstrijden

Om de veiligheid van onze spelers te waarborgen, hebben we een nieuwe regel ingesteld voor het rijden naar uitwedstrijden. Vanaf nu mogen spelers pas rijden als ze:

• Minimaal 19 jaar oud zijn
  • Ten minste 1 jaar in het bezit zijn van een geldig rijbewijs

Deze regel geldt ongeacht wanneer je je rijbewijs hebt gehaald. Bijvoorbeeld, als je op je 17e je rijbewijs haalde, mag je pas op je 19e voor je team rijden. Haalde je je rijbewijs op je 18e, dan mag je pas rijden als je 19 jaar én 1 jaar rijervaring hebt.

We begrijpen dat dit voor sommigen even wennen is, maar we vinden de veiligheid van onze leden het allerbelangrijkst. Mocht je vragen hebben over deze nieuwe regels, neem dan gerust contact op met het bestuur via info@kvwolderwijd.nl.

Samen maken we er een veilig en sportief seizoen van!