Samen bouwen aan de toekomst van KV Wolderwijd/DYZLE: het vervolg!

Na de zomervakantie plaatsten we de oproep om mee te denken en vorm te geven aan de toekomst van KV Wolderwijd/DYZLE. Er is ruim gehoor gegeven en via dit bericht brengen we je op de hoogte van de status en vervolgstap.

Creatieve sessies

Op maandag 2- en 9 september organiseerden we 2 sessies om op creatieve wijze de belangrijkste kernwaarden en toekomstdromen van onze vereniging in kaart te brengen. Met 2 gezellige avonden en een geweldige bijdrage van 26 van onze leden hebben we het fundament voor onze missie en visie in kaart gebracht.

Het vervolg

Op maandag 7 oktober organiseren we het vervolg op deze sessies waar we op basis van de uitkomsten nu starten met het formuleren van een krachtige missie en visie.

Wanneer en waar?

• Maandagavond 7 oktober van 19.30 tot 21.30
  • Locatie: onze eigen vertrouwde kantine

Voor wie?

Iedereen! De deelnemers van de eerste 2 sessies zijn van harte uitgenodigd maar ook als je er nog niet bij was is ook dit een mooi moment om alsnog aan te sluiten. Je bijdrage wordt zeer gewaardeerd!

Doe je (weer) mee?

Aanmelden is prettig (maar niet noodzakelijk). Laat ons weten of we op je kunnen rekenen door een mailtje of een appje te sturen.

e.spansier@kvwolderwijd.nl
06-22711676.