KV Wolderwijd/DYZLE 2 speelt sterke eerste helft

Het was een bijzondere dag voor KV Wolderwijd/DYZLE. Voor het eerst dit seizoen speelden zowel het eerste als het tweede team tegen dezelfde verenigingen. KV Wolderwijd/DYZLE 2 nam het op tegen DKV Victoria 2 in een wedstrijd die veel weg had van de match van het vlaggenschip.

De Zeewoldenaren begonnen sterk met twee snelle doelpunten, wat de toon zette voor een spannende eerste helft. Het team toonde veel vechtlust en teamspirit, wat resulteerde in een nipte voorsprong bij rust: 8-7.

Helaas nam de wedstrijd een onverwachte wending in de tweede helft. Blessures dwongen het team tot improvisatie in de vakken, wat de tegenstander in de kaart speelde. DKV Victoria wist hier handig gebruik van te maken en liep gestaag uit. Ondanks de inzet van KV Wolderwijd/DYZLE 2 eindigde de wedstrijd in een 23-12 nederlaag.

Toch waren er lichtpuntjes te zien. Martijn en Mischa waren topscorers met elk twee doelpunten, terwijl Irissa ook tweemaal het net wist te vinden. Maarten, Matthijs, Timon, Sophie, Naomi en Susanne droegen elk een doelpunt bij aan het eindresultaat.

Het team laat zich niet ontmoedigen door deze uitslag. Volgende week krijgen ze een nieuwe kans als ze het opnemen tegen Furore 2 uit Assendelft. Deze wedstrijd vindt plaats om 14.00 uur op Sportpark de Horst in Zeewolde.

Kom je ook kijken en KV Wolderwijd/DYZLE 2 aanmoedigen? Je steun kan net het verschil maken in wat ongetwijfeld weer een spannende wedstrijd zal worden!