Gezocht: korfbal dames!

Korfbalvereniging Wolderwijd/DYZLE zoekt enthousiaste dames

Ben je op zoek naar een leuke sport waar gezelligheid en teamspirit hand in hand gaan? Dan hebben we goed nieuws voor je! Korfbalvereniging Wolderwijd/DYZLE is dringend op zoek naar sportieve dames om hun teams te versterken.

Momenteel telt de vereniging drie seniorenteams, maar door verschillende omstandigheden is er een tekort aan vrouwelijke spelers ontstaan. Dit biedt jou de perfecte kans om deel uit te maken van een hechte sportgemeenschap.

Bij Wolderwijd/DYZLE draait het niet alleen om de sport, maar ook om de sfeer. Je traint één keer per week in een ontspannen setting, waar plezier voorop staat. Tijdens wedstrijden mag je onbeperkt wisselen, zodat iedereen aan bod komt. En na afloop? Dan is er natuurlijk tijd voor een gezellige derde helft!

Het mooie aan korfbal is dat het een sport is voor iedereen. Of je nu ervaring hebt of niet, bij Wolderwijd/DYZLE ben je van harte welkom. Een sportieve instelling is fijn, maar bovenal zoeken we enthousiaste dames die zin hebben in een nieuwe uitdaging.

Ben je 18 jaar of ouder en kriebelt het om (weer) te gaan korfballen? Neem dan contact op met Susanne via info@kvwolderwijd.nl of bel 06-17487683. Ze vertelt je graag meer over de mogelijkheden en nodigt je uit voor een kennismaking.

Wie weet sta jij binnenkort op het veld, omringd door nieuwe vrienden en vol sportieve energie. Korfbal bij Wolderwijd/DYZLE: waar sport en gezelligheid samenkomen!