KV Wolderwijd/DYZLE sluit het jaar groots af

Als de korfbalvereniging van Zeewolde hebben we een jaar achter de rug om trots op te zijn. We hebben samen gelachen, gesport en successen gevierd. En wat een afsluiting! Met een recordaantal leden en fantastische evenementen hebben we 2023 waardig uitgezwaaid.

Een vereniging in bloei

Het is fantastisch om te zien hoe onze vereniging blijft groeien. Met een stijging van meer dan 33% in het aantal leden, voelen we ons meer dan ooit verbonden door de sport die ons allemaal aan het hart gaat. Het is die passie voor korfbal die jong en oud samenbrengt op en naast het veld.

Oliebollen en records

De oliebollen evenementen waren dit jaar een daverend succes. Op vrijdag 29 december was het een komen en gaan van enthousiastelingen. De jeugd heeft zich in de middag uitgeleefd tijdens het Oliebollen Spektakel, waarbij een lasergame het sportieve hoogtepunt vormde. Meer dan 50 kids hebben genoten van een middag vol beweging en plezier.

In de avond was het tijd voor de traditionele strijd om de titel “Club Kampioen Tienen”. Met 42 teams hebben we een nieuw record gevestigd en de betrokkenheid was groot. Ruim 200 aanwezigen zagen hoe Sam & Ben Scharft, een dynamisch duo van dochter en vader, de felbegeerde wisselbeker in ontvangst namen na een spannende finale.

Gezelligheid kent geen tijd

Na al die sportieve inspanningen was het tijd voor ontspanning. In de kantine bleef het nog lang gezellig. Er werd gelachen, nagepraat en vooruitgeblikt op wat komen gaat.

Vooruitkijken naar 2024

We staan aan de vooravond van een nieuw jaar vol mogelijkheden. Namens KV Wolderwijd/DYZLE willen we iedereen een gelukkig en gezond 2024 toewensen. We gaan door op de ingeslagen weg en hopen jullie allemaal weer te zien bij de vele activiteiten die we ook komend jaar weer zullen organiseren.

Samen maken we er weer een sportief en succesvol jaar van!