Samen hebben we iets moois bereikt!

De tijd vliegt voorbij en voor we het weten, luiden we het nieuwe jaar in. Terugkijkend op 2023 kunnen we met een warm hart zeggen dat het een onvergetelijk jaar was voor onze vereniging KV Wolderwijd/DYZLE.

Een record om trots op te zijn

Op de drempel van het nieuwe jaar hebben we samen een mijlpaal bereikt waar we met recht trots op mogen zijn: onze club is uitgegroeid tot 139 leden! Dit betekent een groei van maar liefst 33% in één jaar tijd. Echt fantastisch!

Dank aan iedereen

Het bestuur wil graag een moment nemen om iedereen – leden, trainers, coaches, vrijwilligers en ouders – te bedanken voor jullie inzet en betrokkenheid. Zonder jullie was dit succes niet mogelijk geweest. Het is inspirerend om te zien wat we bereiken als we de handen ineen slaan.

Vooruitkijken naar 2024

Laten we deze positieve energie vasthouden en samen blijven werken aan een nog mooiere toekomst voor onze vereniging. Ook in het komende jaar rekenen we op jullie steun en enthousiasme.

Nieuwjaarswensen

Namens het bestuur wensen we jullie alvast een gelukkig, sportief en bovenal gezond 2024.

Nieuwjaarsreceptie

We kijken ernaar uit om het nieuwe jaar samen met jullie in te luiden tijdens onze Nieuwjaarsreceptie. Noteer alvast in je agenda:

• Datum: Zaterdag 13 januari
  • Tijd: 17:00 uur
  • Locatie: Onze eigen kantine

We hopen jullie daar allemaal te zien om te proosten op een nieuw jaar vol mogelijkheden.

Graag tot dan!

Met sportieve groet,